16:27 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارگزاری ها

انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
حرکت مثبت بازار با تصمیمات شورای عالی بورس
نماد برتر- بهروز زندی‌فر: «ایجاد تغییرات در دامنه نوسان همراه با افزایش اعتبار و نیز جذابیت در قیمت‌ها سبب حرکت بازار به سمت مثبت می‌شوند، این حرکت از امروز شروع شده و تداوم خواهد داشت.»
استقبال فعالان بازار از تصمیمات حمایتی شورای عالی درباره دامنه نوسان و ...
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با اشاره به مصوبات جدید شورای عالی بورس گفت: تصمیمات حمایتی شورا درباره دامنه نوسان نامتقارن، افزایش اعتبار، انتشار اوراق تبعی و حجم مبنا مورد استقبال فعالان قرار می گیرد.
۶ انتظار کارگزار بورس از رئیس جدید سازمان برای ارتقای جایگاه بازار
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس با اشاره به اهمیت و جایگاه بازار سرمایه با بیش از ۵۰ میلیون سهامدار، ۶ انتظار از رئیس جدید سازمان بورس برای ارتقای جایگاه بازار مطرح کرد.
زیان سهامداران تا ۴ ماه آینده جبران می شود / عوامل فراز و فرود شاخص
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دو عامل صعود شاخص در سه سال اخیر و علت روند نزولی گفت: به احتمال زیاد سهامداران حدود چهار ماه آینده بخشی از ضرر را جبران کنند.
روزهای "زرین" با کسب بازدهی مطلوب در راه است
نماد برتر- عضو هیات‌مدیره سبدگردان کوروش با اشاره به آغاز پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری در سهام زرین کوروش اظهار امیدواری کرد: بازدهی مطلوبی نصیب همراهان این صندوق شود.
اعتبار کارگزاری ها به مشتریان و سود و کارمزد دریافتی مشمول مالیات شد
نماد برتر- طبق اعلام سازمان مالیاتی، تسهیلات اعطایی شرکت های کارگزاری به مشتریان به همراه سود و کارمزد دریافتی ، مشمول دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده شد.
وعده همتی به حمایت از بازار سرمایه / وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.  به گزارش پایگ
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.
سفارش فروش ۲۱۰ هزار سهامدار عدالت لغو شد
نماد برتر- رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت با اشاره به لزوم عدم مراجعه حضوری مردم به دفاتر پیشخوان و کارگزاری ها گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار نفر سفارش فروش سهام عدالت را لغو کردند.
سهام عدالتی ها فریب نخورند!
نماد برتر- پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد؛ موضوعی که مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده است که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت پیگیری شود.
ضرر ناشی از اشکال برخی کارگزاری ها در عدم اعمال تغییرات روزانه دامنه نوسان
نماد برتر- سهامدار حقیقی با اشاره به عدم اعمال تغییرات روزانه دامنه نوسان برخی نمادها در سامانه چند کارگزاری ، گفت: اصلاح سیستم ها باید روزانه انجام تا از ضررهای شدید سهامداران جلوگیری شود.
کارنامه آبان ماهِ کارگزاری‌ها
نماد برتر- شرکت‌های کارگزاری فعال در بازار سرمایه هشتمین ماه سال را با خرید و فروشی بالغ بر ۲۴۰ هزار میلیارد تومان سپری کردند و به این ترتیب میزان معاملات خود از ابتدای سال تا پایان آبان ماه را به ۳۵۸۵ هزار میلیارد تومان رساندند
نخستین دوره آموزشی آمادگی آزمون معامله‌گری
نماد برتر- اولین دوره آموزشی آمادگی آزمون معامله‌گری، به صورت آنلاین از سوی مرکز مالی ایران برگزار می شود.
تحلیل ۴ کارشناس از سیگنال‌فروشی و نقش سازمان بورس تا برخی کارگزاری‌ها
نماد برتر- چهار کارشناس بازار سرمایه ، ابعاد مختلف سیگنال‌فروشی و نقش سازمان بورس ، شرکت های حقوقی و کارگزاری ها در گسترش یا توقف این رویه بررسی کردند .
شعب فعال و سراسری یک کارگزاری به ۳۳ رسید / برنامه تا پایان سال
نماد برتر- با موافقت و صدور مجوز شرکت بورس، شعب کارگزاری دلیران پارس در ۳ شهرستان دیگر افتتاح شد و تعداد دفاتر فعال کارگزاری به ۳۳ شعبه رسید.